«منابع طبیعی» از ادارات راهبردی؛ تدوین برنامه جهش و پیشرفت استان سمنان

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 19:12
سمنان- استاندار سمنان منابع طبیعی را از جمله ادارات راهبردی استان تعریف کرد و گفت: این اداره کل برنامه جهش و پیشرفت در تمامی حوزه های خود را می بایست تهیه و تدوین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد کولیوند غروب شنبه در مراسم غرس نهال و بازدید از اداره منابع طبیعی سمنان خدمت به مردم را اصلی‌ترین رسالت یک مدیر در استان معرفی کرد و اظهار داشت: همه ظرفیت ها باید برای در مسیر سیاست‌های ملی و پیشرفت هر روزه کشور حرکت کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید برای یافتن راه حل علمی و قانونی به منظور تسریع روند رفع مشکلات مردم کوشا باشند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

استاندار سمنان «منابع طبیعی» را از ادارات راهبردی استان خواند و ابراز داشت: در منابع طبیعی باید برنامه درست و پایدار برای جهش و پیشرفت استان تعریف و تدوین شود.

کولیوند خواستار ایجاد خلاقیت در مسیر راهبردی ادارات استان سمنان شد و تصریح کرد: این اقدام در نهایت به حل مشکلات و پیشرفت منطقه و استان کمک می‌کند.

وی افزود: از ادارات استان سمنان دعوت می‌کنیم تا در پویش درختکاری و حفظ درختان مجموعه خود به منظور فرهنگ حفظ منابع طبیعی مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.