حریق یک منزل مسکونی در مشهد مهار شد

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 15:24
مشهد- سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش آتش نشانان دو ایستگاه عملیاتی برای مهار حریق یک منزل مسکونی در خیابان خواجه ربیع مشهد خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ ظهر شنبه (۲۳ اسفند ۱۴۰۴) در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حریق یک منزل مسکونی با احتمال محبوسی در خواجه ربیع ۲۷ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲۹ و ۳۷ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه افزود: با جستجوی آتش نشانان موضوع محبوسی منتفی شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و سرعت عمل بالای آتش نشانان حریق در کوتاهترین زمان ممکن مهار شد و از گسترش آن پیشگیری بعمل آمد.

نجمی گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.