برگزاری جلسه بررسی واحد‌های آسیب‌دیده در جنگ رمضان با حضور خیرین سلامت

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 15:02
مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت گفت: حضور پررنگ خیرین در بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده مشهود است و انتظار می‌رود این همراهی ارزشمند همچنان ادامه یابد.

برگزاری جلسه بررسی واحد‌های آسیب‌دیده در جنگ رمضان با حضور خیرین سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهندس محمدجواد حیدری‌پور، مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت با اشاره به جلسه مشترک با رئیس مرکز مدیریت شبکه، گفت: موضوع اصلی این جلسه بررسی وضعیت واحد‌های ارائه خدمت آسیب‌دیده در جریان جنگ رمضان و نحوه کمک خیرین در بازسازی و تعمیر این واحد‌ها بود.

وی افزود: این واحد‌ها شامل خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات جامعه سلامت و پایگاه‌های سلامت می‌شوند و حمایت خیرین در بازسازی آنها از اولویت‌های راهبردی حوزه خیرین سلامت است. امیدواریم با همکاری بیشتر، سازمان‌های مردم‌نهاد بتوانند نقش موثری در این حوزه ایفا کنند و در کنار کادر درمان، رزمندگان و مردم عزیز کشور، وظیفه خود را انجام دهند.

مهندس حیدری‌پور با تاکید بر حضور فعال خیرین در کنار کادر سلامت، اظهار داشت: حضور پررنگ خیرین در بازسازی واحد‌های آسیب‌دیده مشهود است و انتظار می‌رود این همراهی ارزشمند همچنان ادامه یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.