سخنگوی وزارت خارجه:کشورهای منطقه دریافتند که حضور نظامی آمریکا در منطقه صلح و ثبات را به ارمغان نیاورده است

رکنا شنبه 23 اسفند 1404 - 14:41
بقایی : کشورهای منطقه کاملاً به این واقعیت پی برده‌اند که حضور نظامی ایالات متحده در منطقه صلح و ثبات را به ارمغان نیاورده است.
سخنگوی وزارت خارجه:کشورهای منطقه دریافتند که حضور نظامی آمریکا در منطقه صلح و ثبات را به ارمغان نیاورده است

به گزارش رکنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: اقدام تجاوزگرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی با هیچ استدلال یا قاعده‌ای از قوانین بین‌المللی قابل توجیه نیست. این نقض صلح است و ملت ایران مصمم است تا هر زمان که لازم باشد از خود دفاع کند.

بقایی افزود:تمدنی غنی مانند ایران هرگز تسلیم نخواهد شد، اگرچه ایرانیان تحت یک جنگ ناعادلانه مورد حمله قرار می‌گیرند.مردم ایران در طول تاریخ آموخته‌اند که در مواجهه با بی‌عدالتی زنده خواهند ماند و قوی خواهند ماند.

وی تاکید داشت : قصد ما تقویت روابطمان با تک‌تک کشورهای منطقه خلیج فارس و کشورهای همسایه‌مان است. امنیت و ثبات منطقه به همکاری بین کشورهای منطقه بسیار وابسته است.دلیل اینکه در حال حاضر پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را هدف قرار می‌دهیم این است که آنها در اطراف ایران پراکنده شده‌اند و توسط ایالات متحده برای انجام تجاوز نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند.کشورهای منطقه کاملاً به این واقعیت پی برده‌اند که حضور نظامی ایالات متحده در منطقه صلح و ثبات را به ارمغان نیاورده است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.