آتش ۲ انبار نفت کاملا خاموش شد

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 14:39
مخازن نفت در دو منطقه کن و کوهک که بر اثر حمله دشمن صهیونی دچار آتش سوزی شده بود به طور کامل خاموش شدند.

به گزارش فارس؛ هفته گذشته که بر اثر حمله رژیم صهیونیستی و آمریکای متجاوز به انبارهای نفت، ری، کن و کوهک برخی از مخازن نفت دچار آتش سوزی شده بود، در حال حاضر مخازن نفت در دو انبار کن و کوهک به طور کامل خاموش شده است. در کنار سوخت رسانی بنزین و گازوئیل برای جایگاه‌های مختلف کشور انجمن سی‌ان‌جی کشور نیز وارد میدان شده و با عرضه رایگان سی‌ان‌جی برای خودروهای دوگانه سوز به ویژه در استان تهران و البرز در پایداری جریان سوخت رسانی کمک شایانی انجام داد. از طرف مردم نیز با همکاری خود و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری و مسافرت‌های بی‌مورد، در این امر همکاری کرده و مشکلی در زمینه سوخت رسانی در کشور مشاهده نشد.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.