مردم زیر بمباران روز قدس را حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 13:50
سخنگوی دولت گفت: مردم ایران در راستای رساندن صدای خود به جهانیان در زیر بمباران‌های دشمن همچنان در خیابان‌ها حضور داشتند و روز قدس را به صورت حماسی‌تر از هر سال برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در پانزدهمین روز جنگ تحمیلی رمضان در رابطه با تمهیدات دولت در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: از طرف اعضای هیئت دولت و شخص رئیس جمهور در راستای حضور حماسی مردم در روز قدس تشکر داشته باشم که البته رئیس جمهور در متن توییت خود نیز بر این نکته تاکید داشتند.

وی افزود: در همه کشورهای دنیا زمانی که بمباران صورت می‌گیرد مردم به پناهگاه‌ها می‌روند ،رساندن اما مردم ایران در راستای رساندن صدای خود به جهانیان در زیر بمباران‌های دشمن همچنان در خیابان‌ها حضور داشتند و روز قدس را به صورت حماسی‌تر از هر سال برگزار کردند.

در حال تکمیل

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.