حق مشروع خود می‌دانیم مبدأ شلیک در امارات را هدف قرار دهیم

رکنا شنبه 23 اسفند 1404 - 13:46
رکنا:سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار کرد: به سران امارات اعلام می‌داریم ایران حق مشروع خود می‌داند مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد هدف قرار دهد.
حق مشروع خود می‌دانیم مبدأ شلیک در امارات را هدف قرار دهیم

به گزارش رکنا،سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار کرد: به سران امارات اعلام می‌داریم ایران حق مشروع خود می‌داند مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد هدف قرار دهد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در اطلاعیه ای اعلام کرد: ارتش متجاوز آمریکا به دلیل ویرانی پایگاه های نظامی خود در منطقه در پناه بنادر و اسکله ها و در مخفیگاه های شهرهای کشور امارات،جزیره ایرانی بو موسی و بخشی از جزیره خارک را هدف موشک های خود قرار داده است.

وی افزود: به سران امارات اعلام می‌داریم جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود می‌داند در دفاع از حاکمیت ملی و سرزمین خود مبدأ شلیک موشک های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد اصابت و هدف قرار دهد.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.