قدردانی نماینده ولی فقیه کردستان از حضور مردم در روز قدس

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 12:04
سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در راستای تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بدین شرح است.

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«ملت شریف، مؤمن و انقلابی استان کردستان

حضور حماسی و پرشور شما در راهپیمایی عظیم یوم‌اللّه روز قدس و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌اللّه العظمی سید مجتبی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، تجلی‌گر عمق ایمان، صلابت انقلابی و غیرت دینی این ملت است. این حضور، پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بود و بار دیگر وحدت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینجانب، وظیفه‌ خود می‌دانم از عموم اقشار ملت، به‌ویژه مردم متدین و نستوه کردستان، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، جوانان عزیز، و همچنین مسئولین محترم استانی و شهرستانی که با حضور ارزشمند خود در این صحنه‌ی تاریخی، دین خود را به اسلام، انقلاب و آرمان فلسطین ادا نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند قادر متعال، عزت و سرافرازی روزافزون ملت ایران و پیروزی نهایی جبهه‌ی حق بر جبهه‌ی باطل را مسئلت دارم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.