استمرار فعالیت‌های عمرانی راه و شهرسازی سمنان

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 11:57
مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: طرح‌های مسکن در نقاط مختلف استان با وجود جنگ ادامه دارد و با پیگیری‌ها از وزارتخانه، پرداخت مطالبه پیمانکاران تا پایان سال در برنامه قرار دارد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: از شروع تجاوز نیروهای آمریکایی-صهیونی به کشور و تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تداوم فعالیت‌های عمرانی، طرح‌های نهضت ملی مسکن و ساخت راه‌ها ادامه دارد.

حسینی طباطبایی افزود: در چند روز اخیر و با ماموریت وزیر راه و شهرسازی، معاون شهرسازی وزیر در سمنان حضور یافت و در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی مسائل و مشکلات استان از جمله پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از ابتدای آغاز جنگ بازدید از سایت‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفت که در بیشتر سایت‌ها پیمانکاران و مردم به‌مانند گذشته به‌فعالیت‌های ساختمانی ادامه داده‌اند.

طباطبایی تأکيد کرد: از چند روز گذشته عملیات حفاری جهت نصب لوله آب در ضلع غربی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان نیز آغاز شد.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر پیگیری‌های متعدد برای پرداخت مطالبات پیمانکاران در بخش سهم‌ مشارکت بانکی و پرداخت نقدی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد که این مسئله با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی تا پیش از پایان سال ۱۴۰۴ صورت می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.