
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: از شروع تجاوز نیروهای آمریکایی-صهیونی به کشور و تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تداوم فعالیتهای عمرانی، طرحهای نهضت ملی مسکن و ساخت راهها ادامه دارد.
حسینی طباطبایی افزود: در چند روز اخیر و با ماموریت وزیر راه و شهرسازی، معاون شهرسازی وزیر در سمنان حضور یافت و در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی مسائل و مشکلات استان از جمله پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه بررسی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از ابتدای آغاز جنگ بازدید از سایتهای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفت که در بیشتر سایتها پیمانکاران و مردم بهمانند گذشته بهفعالیتهای ساختمانی ادامه دادهاند.
طباطبایی تأکيد کرد: از چند روز گذشته عملیات حفاری جهت نصب لوله آب در ضلع غربی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان نیز آغاز شد.
وی تصریح کرد: در چند روز اخیر پیگیریهای متعدد برای پرداخت مطالبات پیمانکاران در بخش سهم مشارکت بانکی و پرداخت نقدی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد که این مسئله با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی تا پیش از پایان سال ۱۴۰۴ صورت میگیرد.