حضور مردم در خیابان‌ها نماد انسجام و دفاع از کشور است

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 10:56
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت حضور گسترده و ارزشمند مردم در صحنه‌های اجتماعی و مذهبی تأکید کرد.

جعفر مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت شهادت قائد امت و تبریک به مناسبت انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این واقعه در تاریخ ماندگار خواهد شد. بیانیه حضرت آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای یکی از پایه‌های انسجام و وحدت مردم بود و امروز نیز نیروهای مسلح با تمام توان در دفاع از تمامیت ارضی کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: انتظار دارم مردم عزیز همچون گذشته با حضور مؤثر و ارزشمند خود در خیابان‌ها، مساجد و میادین، انسجام و اتحاد مقدس خود را نشان دهند. این حضور، پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام و کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان گفت: همان‌گونه که بزرگان کشور، مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تأکید کرده‌اند، حضور مردم تا پایان ماه مبارک رمضان و هر زمان که نیاز باشد، مایه افتخار و قدرت ملی خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.