شرکت بورس کالای ایران اعلام کرد فعالیت صندوقهای سرمایهگذاری مبتنی بر کالا از فردا، یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۴، آغاز میشود.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از خبرگزاری «ایرنا»، سازمان بورس و اوراق بهادار، دیروز در اطلاعیهای نحوه فعالیت بورسها در هفته جاری را اعلام کرد که در آن گفته شده بود نحوه فعالیت صندوقهای سرمایهگذاری کالایی بر اساس مصوبه هیئت مدیره بورسهای مربوطه اعلام خواهد شد.
اکنون بورس کالا در اطلاعیهای اعلام کرده است که معاملات صندوقهای کالایی، اوراق گواهی سپرده کالایی و اوراق سلف موازی استاندارد از روز یکشنبه، ۲۴ اسفند، مجدداً فعال خواهد شد. بر این اساس، معاملات از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ انجام خواهد شد.
همچنین معاملات اوراق گواهی سپرده کالایی از جمله شمش طلا، شمش نقره و سکه طلا نیز فردا از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ انجام خواهد شد.