قرارگاه خاتم‌الانبیاء: آمریکا زیرساخت‌ها را بزند، زیرساخت‌هایش را به خاکستر تبدیل می‌کنیم‌

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 05:39
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء هشدار داد در صورت حمله به زیرساخت‌های نفتی، اقتصادی و انرژی ایران، همه زیرساخت‌های مرتبط با آمریکا نابود می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری در پیامی هشدارآمیز تأکید کرد: «در پاسخ به اظهارات رئیس‌جمهور متجاوز و تروریست آمریکا اعلام می‌داریم در صورت حمله به زیرساخت‌های نفتی، اقتصادی و انرژی جمهوری اسلامی ایران، همان‌طور که قبلاً اخطار داده بودیم بلافاصله کلیه زیرساخت‌های نفتی اقتصادی و انرژی متعلق به شرکت‌های نفتی در سراسر منطقه که دارای سهام آمریکایی هستند یا با این رژیم شکست‌خورده‌ همکاری می‌کنند، نابود و به تلی از خاکستر تبدیل خواهند شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.