انهدام ۵ پهپاد دشمن در ۴۸ ساعت گذشته

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 00:07
ارتش از انهدام ۵ پهپاد دشمن در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ۴۸ ساعت گذشته ۵ فروند پهپاد دشمن متجاوز توسط سامانه های پدافندی ارتش و سپاه منهدم شده است.

بنا به روایت روابط عمومی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ۲۶ اعلام کرد؛ با انهدام ۵ فروند پهپاد دشمن متجاوز در ۴۸ ساعت گذشته، آمار پهپادهای منهدم شده از آغاز تجاوز  دشمن آمریکایی، صهیونی با سامانه های پدافندی ارتش و سپاه، تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به  ۱۰۹ فروند رسیده است.

پهپادهای پیشرفته دشمن متجاوز، اغلب، پیش از انجام عملیات آفندی مورد اصابت سامانه‌های پدافندی نیروهای مسلح قرار گرفته‌اند.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.