فرمانده کل ارتش: دشمن تاوان خون شهدای ناو دنا را خواهد داد

افکار نیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 23:24
امیر سرلشکر حاتمی فرمانده کل ارتش، در پی شهادت رزمندگان دریادل «ناو دنا»، پیامی صادر و تاکید کرد: خون پاک این ۱۰۴ لاله گلگون‌کفن، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امیر سرلشکر «امیر حاتمی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت ۸۴ نفر و جاویدالاثر شدن ۲۰ تن از رزمندگان دریادل «ناو دنا»، پیامی صادر کرد.‌ متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

امروز پهنه نیلگون اقیانوس هند، بر مظلومیت و شجاعت فرزندانی که تپش قلب‌شان با تلاطم موج‌ها و عشق‌شان به این آب و خاک گره خورده بود، گواهی می‌دهد. دلاورمردان ناو «دنا»، که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز دکل‌های استوار خود به اهتزاز درآورده بودند، در راه بازگشت به آغوش میهن، هدف کینه‌ بزدلانه مدعیان دروغین حقوق بشر قرار گرفتند.‌

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.