تقدیر فرمانده انتظامی لرستان از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 22:00
خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از حضور آگاهانه و حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر با صدور پیامی از حضور حماسی، آگاهانه و سرشار از شجاعت مردم مؤمن و غیرتمند این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و پرشور شما مردم شریف و آگاه در راهپیمایی روز جهانی قدسِ امسال، لبیک باشکوهی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بود؛ آن هم در شرایط حساس کنونی که دشمن متجاوز و جنایت‌کار صهیونیستی، حتی با تهدید و بمباران مسیر راهپیمایی، سعی در ایجاد رعب و وحشت داشت. این حضور حماسی، جلوه‌ای درخشان از شجاعت، بصیرت و مسئولیت‌پذیری ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم ولایت‌مدار لرستان را به جهانیان مخابره کرد.

امروز بار دیگر بر همگان ثابت شد که فرزندان غیور این دیار، همواره در لحظات سرنوشت‌ساز تاریخ، حضوری مسئولانه و تعیین‌کننده دارند. این روحیه همبستگی و بیداریِ شما مردم عزیز، نه‌تنها توطئه‌های نفوذی‌ها و جاسوسان را خنثی می‌کند، بلکه آینده‌ای روشن‌تر و باثبات‌تر برای جامعه و منطقه رقم خواهد زد.

فرزندان شما در انتظامی استان لرستان، ضمن افتخار به سربازیِ چنین ملت بصیر و دلاوری، خود را مکلف به حفظ امنیت و آرامش این مردم قدرشناس می‌دانند. بی‌تردید راه قدس، راه ایمان و ایستادگی است و این حماسه ماندگار، برگ زرین دیگری در دفتر ولایت‌مداری و غیرت دینی استان لرستان رقم زد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.