رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی تهران تا پایان جنگ

اقتصادنیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 19:11
اقتصادنیوز:رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: خدمات رایگان تا زمانی که خطر دشمن صهیونیستی و آمریکایی متوجه کشور عزیزمان باشد در تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر اتوبوس‌های تندرو به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در خدمت شهروندان هستند و خدمات مشابهی در مترو تهران نیز برقرار است. 

خطوط پنجگانه مترو به صورت تمام‌وقت و طبق روال گذشته تا پاسی از شب فعال هستند.

این خدمات رایگان تا زمانی که خطر دشمن صهیونیستی و آمریکایی متوجه کشور عزیزمان باشد در تهران ادامه خواهد داشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.