فرزندی که در آغوش عوامل اورژانس به دنیا آمد

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 13:22
در اتفاقی امیدبخش در روزهایی که دشمنان سایه جنگ را بر این کشور گسترده اند نوزادی در آغوش عوامل اورژانس بانوان میاندوآب به دنیا آمد.

به گزارش خبرآنلاین، این واقعه‌ی شیرین، در شرایطی رقم خورد که کد بانوان اورژانس میاندوآب، متشکل از کارشناسان توانمند خانم‌ها خوش دامن و قربان نژاد، با اتکا به دانش تخصصی و آمادگی کامل، به ماموریت شروع دردهای زایمانی یک مادر باردار اعزام شدند. اما حین روند انتقال در میانه‌ی راه با شروع ناگهانی و قریب‌الوقوع زایمان، ماموریت وارد مرحله‌ای حساس و حیاتی شد.

مهر در خبری نوشت:تیم اورژانس بانوان با مدیریت حرفه‌ای روند زایمان در داخل آمبولانس، با انجام اقدامات تخصصی و حفظ آرامش، نوزاد دختر سالم را به سلامت به دنیا آوردند. این اقدام شجاعانه و تخصصی، تضمین‌کننده سلامت مادر و نوزاد در شرایطی بود که هرگونه تأخیر یا غفلت می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز زایمان در آمبولانس، مادر و نوزاد تازه متولد شده، با علائم حیاتی پایدار و در کمال سلامت، به بخش زایمان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان منتقل و تحت مراقبت‌های تکمیلی قرار گرفت.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.