وزیر ارشاد: دست‌بوس اصحاب فرهنگ و هنرم که میان خود و وطن‌فروشان مرز کشیدند

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 00:14
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که به گفته او «دوشادوش مردم ایران قرار گرفتند» و «از وطن‌فروشان نالیدند و بین خود و ایشان مرز کشیدند» سپاسگزاری کرد و نوشت: دست‌بوس همه‌شان هستم.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایرنا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی که در توئیتر منتشر کرد، از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که در کنار مردم ایران ایستاده‌اند، تشکر کرد.

او نوشت:

«در این روزهای سخت، بخش گسترده‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه دوشادوش مردم ایران قرار دارند، از تجاوز اهریمنان به خاک ایران نگاشتند و سرودند و خواندند و تصویر ساختند و از وطن‌فروشان نالیدند و بین خود و ایشان مرز کشیدند. دست‌بوس همه‌شان هستم.»

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.