پیام مهم ارتش؛ دست در دست سپاه ایستاده‌ایم / انتقام می‌گیریم و دشمنان را پشیمان می‌کنیم

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 21:28
رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، با جان و دل فرمان مطاع آن فرمانده معظم را دریافت و با اراده‌ای راسخ‌تر از گذشته و انگیزه‌ای مستحکم‌تر از پیش، به رزم بی‌امان خود علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارتش جمهوری اسلامی در پی نخستین پیام آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای در پیامی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اطمینان می‌دهد، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است

به روایت ایسنا، متن پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

اولین پیام روشنگر و بصیرت‌افزای آن رهبر معظم و مقتدای عزیز که در حکم امری قاطع در مقابله با دشمنان و انتقام خون رهبر و امام شهید و شهدای گرانقدر جنگ جاری است به گوش جان شنیده شد.

رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، با جان و دل فرمان مطاع آن فرمانده معظم را دریافت و با اراده‌ای راسخ‌تر از گذشته و انگیزه‌ای مستحکم‌تر از پیش، به رزم بی‌امان خود علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اطمینان می‌دهد، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است و با انتقام خون پاک رهبر شهید، فرماندهان رشید و هموطنان عزیز، دشمنان ایران سربلند اسلامی را پشیمان خواهد کرد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.