سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد با هدف قرار دادن مقر ناوگان پنجم آمریکایی در بندر «مینا سلمان» بحرین، موشکها و پهپادهایش به مراکز نگهداری و دپوی شناورهای مدیریت پذیر از راه دور اصابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی سپاه در اطلاعیه خود توضیح داد که بامداد امروز، دو موج حمله به پایگاه ناوگان پنجم آمریکا را اجرا کرده است.
بر اساس این اطلاعیه، پهپاد انهدامی و موشکهای کروز و بالستیک به «سامانه ضد پهپاد لیدز، مراکز نگهداری و دپو شمپادها(شناورهای مدیریت پذیر از راه دور)، مرکز تجهیزات پشتیبانی و مخازن سوخت پایگاه، مراکز محل تجمع سربازان تروریست آمریکایی» اصابت دقیق داشتهاند.
سپاه تأکید کرده: «تنگه هرمز همچنان بسته باقی خواهد ماند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.