ضربات کوبنده نیروی دریایی سپاه به مقر تروریست‌های آمریکایی

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 20:45
روابط عمومی سپاه از ضربات کوبنده نیروی دریایی سپاه بر مقر ناوگان پنجم تروریست‌های آمریکایی در بندر «سلمان» خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی دو موج حمله مقر ناوگان پنجم تروریست‌های امریکایی در بندر "سلمان" را زیر ضربات کوبنده موشک‌ها و پهپادها قرار داد.

در این پایگاه سامانه ضد پهپاد لیدز مراکز نگهداری و دپو شمپادها (شناورهای مدیریت‌پذیر از راه دور)، مرکز تجهیزات پشتیبانی و مخازن سوخت این پایگاه، مراکز محل تجمع سربازان تروریست آمریکایی با انواع پهپاد انهدامی و موشک‌های کروز و بالستیک مورد اصابت دقیق قرار گرفت.

به مدد الهی تنگه هرمز همچنان بسته باقی خواهد ماند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.