حمله ارتش به مقر شاباک در اسرائیل | پایگاه‌های «پالماخیم» و «عوبِدا» هدف قرار گرفت

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:31
ارتش جمهوری اسلامی ایران از حمله پهپادی به پایگاه پالماخیم و مقر شاباک در رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۲۴ خود اعلام کرد:

طی ساعات گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران با پهپادهای انهدامی، برج مراقبت، باند فرودگاه و آشیانه پایگاه‌های هوایی «پالماخیم» و «عوبِدا» رژیم صهیونیستی و مقر «شین‌بِت» این رژیم را مورد هجوم قرار داد.

پایگاه هوایی «پالماخیم» در نزدیکی تل‌آویو، مرکز پرتاب ماهواره‌ها و آزمایش‌های موشکی رژیم صهیونیستی و محل استقرار سامانه‌های پدافند موشکی مانند فلاخن داوود و پهپادهای هرمس۹۰۰ است.

پایگاه هوایی «عوبِدا»، یکی از تأسیسات استراتژیک و یک پایگاه آموزشی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است، این پایگاه محل استقرار جنگنده‌های اف۲۲ آمریکایی بوده است.

«شین‌بِت» به‌عنوان قلب عملیاتی سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و وظایفی چون فرماندهی عملیات‌های امنیتی، هماهنگی حفاظت از شخصیت‌های مهم و تأسیسات حیاتی رژیم را به‌عهده دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.