️ سقوط مرد ۵۴ ساله در کوه‌های شهرستان جم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:00
ب️وشهر- سرپرست هلال‌احمر شهرستان جم گفت: مرد ۵۴ ساله ای که از ارتفاع در کوه های روستای آبگرمک شهرستان جم سقوط کرده بود نجات یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل مرادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ مبنی بر سقوط مرد ۵۴ ساله از ارتفاع در کوه‌های روستای آبگرمک شهرستان ، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جم به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست هلال‌احمر شهرستان جم افزود: نجاتگران پس از دسترسی به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه و ایمن سازی ، مصدوم را از مسیرهای صعب‌العبور کوهستانی به روستا منتقل و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان توحید جم انتقال داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.