پایگاه‌های پالماخیم و عوبدا و مقر شین بت هدف حمله ارتش قرار گرفت

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:20
ارتش در اطلاعیه شماره ۲۴ اعلام کرد که دو پایگاه هوایی ارتش و مقر سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه شماره ۲۴ ارتش آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم

طی ساعات گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران با پهپادهای انهدامی، برج مراقبت، باند فرودگاه و آشیانه پایگاه‌های هوایی «پالماخیم» و «عوبِدا» رژیم صهیونیستی و مقر «شین ‌بِت» این رژیم را مورد هجوم قرار داد.

پایگاه هوایی «پالماخیم» در نزدیکی تل‌آویو، مرکز پرتاب ماهواره‌ها و آزمایش‌های موشکی رژیم صهیونیستی و محل استقرار سامانه‌های پدافند موشکی مانند فلاخن داوود و پهپادهای هرمس ۹۰۰ است.

پایگاه هوایی «عوبِدا»، یکی از تاسیسات استراتژیک و یک پایگاه آموزشی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است. این پایگاه محل استقرار جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکایی بوده است.

«شین ‌بِت» به عنوان قلب عملیاتی سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و وظایفی چون فرماندهی عملیات‌های امنیتی، هماهنگی حفاظت از شخصیت‌های مهم و تأسیسات حیاتی رژیم را بر عهده دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.