۲۰۶ دانش‌آموز و معلم به شهادت رسیدند

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:10
پس از گذشت ۱۲ روز از حمله اسرائیل و آمریکا، وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲۰۶ دانش آموز و معلم در حملات آمریکایی _ صهیونی شهید شده‌اند و ۱۶۱ دانش‌آموز و معلم مجروح هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس را در اختیار تمام دستگاه هایی که مورد نیاز داشتند قرار می دهیم از کادر درمان تا مردم تا هلال احمر.
کاظمی افزود: خوشبختانه علی رغم این روزهای سخت کشور باید از پیگیری های دکتر پزشکیان و دکتر عارف، ریاست سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد که در این شرایط سخت حقوق معلمان ۱۰ روز قبل از پایان سال پرداخت شد، تشکر کنم. بیش از ۲۰۰ هزار معلم افزایش رتبه داشتند که باعث افزایش حقوق شد. احکام رتبه‌بندی با مطالبات ۶ ماهه را هم پرداخت کردیم و تقریبا تمام مطالبات فرهنگیان پرداخت شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.