پهپادهای رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن ایست‌های بازرسی در تهران به پرواز درآمدند

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 22:00
بررسی های اولیه خبرنگار فارس حاکی از آن است که پهپادهای رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن ایست‌های بازرسی در تهران به پرواز درآمدند.

به گزارش همشهری آنلاین، فارس نوشت: بررسی های اولیه خبرنگار فارس حاکی از آن است که پهپادهای رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن ایست‌های بازرسی در تهران به پرواز درآمدند. بر اساس این گزارش، پدافند هوایی کشور در حال رصد و هدف قرار دادن این پهپادهاست. اخبار تایید نشده از عملیات ناکام یکی از این پهپاد ها در شمال شرق تهران حکایت دارد.تحلیلگران تأکید کردند که دشمن از امنیت پایدار در شهرها و حضور مؤثر مردم در محلات و ایست‌های بازرسی به شدت ناراضی است و با وجود آنها برنامه‌های خود را شکست‌خورده می‌بیند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.