ادعای گروسی: باید به میز مذاکره بازگردیم

افکار نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 21:50
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای مدعی شد که باید به مسیر دیپلماسی با ایران برگشت.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه ادعا کرد: در خصوص ایران باید به میز مذاکره باز گردیم.

وی بدون اشاره به نقش تسهیل کننده خود در جنگ تحمیلی دوازده چند ماه پیش آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران از طریق گزارشهای جهت دار دروغین علیه برنامه هسته ای صلح آمیز آن گفت: تنها راه حل برنامه هسته‌ای ایران دیپلماسی است، ما باید به میز مذاکره بازگردیم.

گروسی افزود: ارتباط با ایران را از دست نداده ایم. اما واضح است که جنگی در جریان است و آنها در حال بمباران شدن هستند. بنابراین، امکان از سرگیری مذاکرات در حال حاضر مطرح نیست. اما من معتقدم آن زمان فرا خواهد رسید، و هر چه زودتر بهتر. فکر می کنم باید این کار را کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.