گفتگوی لاوروف و وزیر خارجه هند درباره جنگ علیه ایران

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:27
وزیران خارجه روسیه و هند درباره ادامه جنگ تروریستی آمریکایی صهیونیستی علیه ایران گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و سوبرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند در جریان یک گفت‌وگوی تلفنی درباره وضعیت پیرامون ایران گفت‌وگو و بر لزوم عادی‌سازی هر چه سریعتر اوضاع تأکید کردند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، در اظهاراتی درباره تلاش‌های مسکو برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت: «روسیه با مقامات ایران و طرف ایرانی در تماس مداوم است.»

وی با تأکید بر رویکرد دیپلماتیک مسکو افزود: «ولادیمیر پوتین همواره آمادگی خود را برای ایفای نقش در برقراری صلح در خاورمیانه اعلام کرده است.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.