پیام فرمانده هوافضای سپاه به ترامپ

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:39
فرمانده نیروی هوافضای خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از حملات موشکی و پهپادی ایران به پایگاه‌های آمریکا را مشاهده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خطاب به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نوشت:
«جناب ترامپ؛ به سنتکام دستور بدهید اطلاعات و تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از حملات موشکی و پهپادی ایرانیان به پایگاه‌های الظفره، السالم، عریفجان و پایگاه پنجم را در کارتابل قرار دهند؛ دیدنی است. جنگ ادامه دارد.»

وی در این پیام به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه اشاره کرده و خواستار انتشار تصاویر و اطلاعات مربوط به پیامدهای حملات موشکی و پهپادی ایران شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.