سپاه: متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور از تنگه هرمز را ندارند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:45
روابط عمومی سپاه با اعلام توقف دو کشتی در تنگه هرمز پس از بی‌توجهی به اخطارهای نیروی دریایی سپاه تأکید کرد که متجاوزان آمریکایی و شرکای آن‌ها اجازه عبور از این آبراه راهبردی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک کشتی با نام «Express Room» با مالکیت رژیم صهیونیستی و با پرچم لیبریا صبح امروز پس از بی‌توجهی به اخطارهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در تنگه هرمز، هدف پرتابه‌های ایرانی قرار گرفته و در موقعیت خود متوقف شده است.

بر اساس این اطلاعیه، کشتی کانتینربر «Mayuree Naree» نیز ساعاتی پیش پس از بی‌توجهی به هشدارباش‌ها و اخطارهای صادر شده از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران و اصرار غیرقانونی برای عبور از تنگه هرمز، مورد اصابت آتش رزمندگان ایرانی قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تأکید کرد: تنگه هرمز بدون تردید و حتی لحظه‌ای غفلت، تحت مدیریت هوشمند نیروهای شجاع دریایی سپاه پاسداران قرار دارد و متجاوزان آمریکایی و شرکای آن‌ها حق عبور از این آبراه راهبردی را نخواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.