خسارت سنگین به این بیمارستان ناشی از جنگ

خبرآنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:34
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از وارد آمدن خسارت سنگین به بیمارستان شهدای خلیج فارس این شهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،اله‌کرم اخلاقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اشاره به آسیب شدید به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در پی انفجارهای ناشی از حملات اعلام کرد: در پی وقوع چندین انفجار شدید ناشی از اصابت موشک و بمب در نزدیکی این مرکز درمانی، بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای خلیج‌فارس دچار خسارات جدی شده و این مرکز به طور موقت از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده است. 

تسنیم در خبری نوشت: وی با بیان اینکه شدت موج انفجارها موجب تخریب بخش‌هایی از ساختمان و تجهیزات بیمارستان شده است، افزود: بلافاصله پس از حادثه، با تلاش بی‌وقفه و ایثارگرانه کادر درمان، بیماران بستری به بیمارستان شهدای هسته‌ای که در مجاورت این مرکز قرار دارد منتقل شدند. 

اخلاقی با تقدیر از اقدام سریع تیم‌های درمانی و پشتیبانی خاطرنشان کرد: انتقال بیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حفظ ایمنی کامل انجام شد و در حال حاضر خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان شهدای هسته‌ای ادامه دارد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تأکید بر آمادگی کامل مجموعه دانشگاه برای مدیریت شرایط موجود اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های درمانی استان به کار گرفته شده تا روند ارائه خدمات درمانی بدون وقفه ادامه یابد. 

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: ارزیابی‌های فنی جهت تعیین میزان خسارت وارده به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در حال انجام است و اطلاع‌رسانی‌های تکمیلی درباره وضعیت این مرکز به زودی اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.