بازدید وزیر ارتباطات از مجروحان حمله اخیر امریکا و اسرائیل به یکی از مراکز ارتباطی کشور

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 13:47
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجروحان حمله اخیر دشمن به یکی از مراکز ارتباطی کشور عیادت کرد.
 

/وزیر-ارتباطات-از-مجروحان-حمله-اخیر-امریکا-و-اسرائیل-به-یکی-از-مراکز-ارتباطی-کشور-عیاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیدستار هاشمی با حضور در یکی از مراکز درمانی پایتخت، ضمن عیادت از مجروحان مجموعه ارتباطات کشور، از نزدیک در جریان وضعیت و روند درمانی آن‌ها قرار گرفت.


وی در این دیدار، با پزشکان و کادر درمان بیمارستان و همراهان مجروحان گفت‌وگو و دستورات لازم برای تسریع در روند درمان و بهبودی آنان را صادر کرد.


هفته گذشته در پی حمله دشمن آمریکایی ـ صهیونی به یکی از مراکز ارتباطی در آبعلی، علی بایرامپور به شهادت رسید و تعدادی از کارکنان این مجموعه مجروح شدند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.