
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شب گذشته علی جعفریان با همراهی رئیس بیمارستان، از بخشهای مختلف مجموعه بازدید و در جریان آخرین وضعیت خدماترسانی قرار گرفت.
جعفریان در جریان حضور خود، با یکی از اعضای فداکار کادر سلامت که برادر ایشان در جنگ اخیر به فیض شهادت نائل شده بود، دیدار و با ابراز تبریک و تسلیت گفت: خدمت صادقانه کادر سلامت، ادامه راه ایثارگران و شهیدان کشور است؛ ما خود را وامدار فداکاری این عزیزان میدانیم.
در حاشیه این دیدار، مشاور عالی وزیر در گفتوگو با خبرنگاران تصریح کرد: هدف از حضور امروز در بیمارستان، قدردانی از همکاران و کارکنانی است که در اورژانس و بخشهای درمانی باروحیهای بالا مشغول خدمترسانی به مردم هستند. خوشبختانه این مرکز با ظرفیت کامل در حال فعالیت است. رئیس بیمارستان نیز با حضور مستمر و نظارت دقیق، همه امور را مدیریت میکند تا در صورت نیاز، اقدامات لازم بهسرعت انجام شود.
او افزود: اکنون مجروحان بستری ترخیص شدهاند و بیماران سرپایی نیز خدمات درمانی خود را دریافت کردهاند که نشانه عملکرد مؤثر و منسجم مجموعه است.