تحویل بیش از ۲۵۰ تاکسی برقی وارداتی شهرداری به تاکسیرانان پایتخت

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:40
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران ، از تحویل بیش از ٢٥٠ تاکسی برقی وارداتی شهرداری به تاکسیرانان تهران در جریان جنگ خبر داد.

به گزارش مشرق، علی رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران اعلام کرد: در ادامه روند واگذاری تاکسی های برقی به تاکسیرانان شهر تهران و علی رغم جنگ تحمیلی آمریکایی_صهیونیستی به میهن عزیزمان، بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی جدید شهرداری تهران(آیون) به متقاضیان تحویل و این روند در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت .

وی افزود: در این خصوص با تدابیر در نظر گرفته شده و همکاری دستگاه های ذیربط از آغاز تجاوز خصمانه و وحشیانه دشمن بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی به متقاضیان تحویل شد و تعداد تاکسی های تحویلی به منقاضیان از ۷۵۰ دستگاه فراتر رفته و برنامه ریزی برای تحویل سایر تاکسی ها به متقاضیان در حال انجام است .

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.