باقیمانده تیم ملی بانوان به مالزی رسید

برترین‌ها چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 09:45
ملی پوشان فوتبال ایران پس از حضور در رقابت های جام ملت های زنان آسیا در استرالیا، وارد مالزی شدند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این دوره از رقابت ها برابر کره جنوبی، استرالیا و فیلیپین به میدان رفتند که با شکست در هر سه مسابقه نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند.

5916276

در مدت حضور تیم ملی در استرالیا ملی پوشان کشورمان تحت فشارهای سیاسی از سوی برخی خارجی نشینان بودند تا آنها را وادار به پناهندگی کنند. با این حال هر چند تعدادی از ملی پوشان با سیاسی کاری میزبان و برخس عوامل در استرالیا ماندند اما سایر ملی پوشان مسیر بازگشت به ایران را در پیش گرفتند.

ملی‌پوشان فوتبال بانوان که روز گذشته سه شنبه ۱۹ اسفندماه سفر خود را از گلدکوست آغاز کرده بودند، پس از توقفی در سیدنی راهی کوالالامپور شدند و در فرودگاه این شهر مورد استقبال سفیر ایران در مالزی قرار گرفتند.

کاروان تیم ملی پس از انجام مراحل ورود، راهی هتل محل اقامت خود شد و در حال حاضر در هتل مستقر شده است تا زمان فراهم شدن شرایط و برنامه پرواز بازگشت به ایران، در کوالالامپور اقامت داشته باشد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.