تاکید وزیر ارتباطات بر تقویت ارتباطات در استان‌های مهمان‌پذیر

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:32
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در جلسه‌ای با مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌های کشور بر ضرورت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی در شرایط کنونی و تقویت آن به‌ویژه در استان‌های مهمان‌پذیر تأکید کرد.

تاکید وزیر ارتباطات بر تقویت ارتباطات در استان‌های مهمان‌پذیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات، امروز در جلسه‌ای که به صورت برخط و با حضور جمعی از معاونان و مدیران این وزارت برگزار شد،  به بررسی چالش‌های پیش‌آمده در شرایط فوق العاده کنونی پرداخت و همکاری نزدیک مدیران کل استان‌ها برای ارائه راهکار‌های مؤثر و حفظ پایداری ارتباطات مردم در شرایط بحران را مورد تأکید قرار داد.

وزیر ارتباطات درباره بهره‌گیری از رویکرد‌های نوین مدیریتی در شرایط اضطراری و اهمیت بهینه‌سازی فرآیند‌های عملیاتی گفت و ارزیابی‌های دقیق از آمادگی نیرو‌ها و تجهیزات ارتباطی در استان‌ها را مورد تصریح قرار داد.

هاشمی گفت: تعدادی از استان‌ها، به ویژه استان‌های شمالی کشور میزبان شمار زیادی از هموطنان هستند و شبکه ارتباطی این استان‌ها زیر فشار بیشتری قرار دارد. در این برهه حساس، مردم نیازمند حفظ ارتباطات با خانواده‌های خود هستند و باید تلاش کرد این ارتباطات دچار اختلال نشود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.