
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات، امروز در جلسهای که به صورت برخط و با حضور جمعی از معاونان و مدیران این وزارت برگزار شد، به بررسی چالشهای پیشآمده در شرایط فوق العاده کنونی پرداخت و همکاری نزدیک مدیران کل استانها برای ارائه راهکارهای مؤثر و حفظ پایداری ارتباطات مردم در شرایط بحران را مورد تأکید قرار داد.
وزیر ارتباطات درباره بهرهگیری از رویکردهای نوین مدیریتی در شرایط اضطراری و اهمیت بهینهسازی فرآیندهای عملیاتی گفت و ارزیابیهای دقیق از آمادگی نیروها و تجهیزات ارتباطی در استانها را مورد تصریح قرار داد.
هاشمی گفت: تعدادی از استانها، به ویژه استانهای شمالی کشور میزبان شمار زیادی از هموطنان هستند و شبکه ارتباطی این استانها زیر فشار بیشتری قرار دارد. در این برهه حساس، مردم نیازمند حفظ ارتباطات با خانوادههای خود هستند و باید تلاش کرد این ارتباطات دچار اختلال نشود.