سرنگونی پهپاد متجاوز توسط عشایر دلیر قشقایی در آسمان فیروزآباد فارس

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:17
شیراز-سخنگوی شورای دستگاه‌های اطلاعاتی استان فارس، از اقدامی غرورآفرین در عرصه دفاع مردمی خبر داد و گفت:یک فرد شجاع از ایل قشقایی در شهرستان فیروزآباد موفق به سرنگونی پهباد متجاوز دشمن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،احمد زارع از اقدامی غرورآفرین در عرصه دفاع مردمی خبر داد و افزود: یک فرد شجاع و غیور از ایل قشقایی در شهرستان فیروزآباد استان فارس، در اقدامی خودجوش و در راستای دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی، موفق به سرنگونی یک فروند پهپاد متجاوز متعلق به رژیم دشمن آمریکایی-صهیونیستی شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات بیان کرد: این پهپاد که قصد تجاوز به آسمان این شهرستان را داشت، با هوشیاری و دلیری این شهروند غیرتمند شناسایی و با استفاده از یک قبضه اسلحه «برنو» هدف قرار گرفته و منهدم شد.

سخنگوی شورای دستگاه‌های اطلاعاتی استان فارس ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف استان و خانواده معزز ایل قشقایی، تاکید کرد: چنین رشادت‌هایی نشان‌دهنده غیرت دینی و ملی مردم ایران و آمادگی همه‌جانبه ملت برای مقابله با هرگونه تعرض و تجاوز بیگانگان است.

وی خاطرنشان کرد که امنیت کشور مرز نمی‌شناسد و مدافعان وطن در هر نقطه‌ای که لازم باشد، برای حفاظت از کیان اسلامی و ایرانی وارد میدان می‌شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.