واکنش کابینه عربستان به حملات ایران به منافع آمریکایی‌ ها

رکنا سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:52
در حالی که ایران در واکنش به حمله متجاوزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدام به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کرده است؛ کابینه عربستان در بیانیه‌ای، به حملات ایران به این کشورها واکنش نشان داد.
واکنش کابینه عربستان به حملات ایران به منافع آمریکایی‌ ها

به گزارش رکنا، در حالی که ایران به پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حمله می‌کند که از آن پایگاه‌ها به خاک ایران حمله می‌شود؛ کابینه عربستان اعلام کرد حملات ایران به عربستان، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و تعدادی از کشورهای عربی، اسلامی و دوست را به‌شدت محکوم می‌کند.

به نقل از الجزیره مباشر، در حالی که ایران تاکید دارد که تنها پایگاه‌های نظامی آمریکایی را در این کشورها هدف قرار می‌دهد، در این بیانیه همچنین بر «محکومیت ادامه تهدید امنیت و ثبات منطقه و نقض آشکار منشورهای بین‌المللی و قوانین بین‌المللی از طریق هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی، فرودگاه‌ها و تأسیسات نفتی» تأکید شده است.

کابینه عربستان در ادامه اعلام کرد که این کشور حق کامل خود را برای اتخاذ اقداماتی که امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی عربستان را حفظ کرده و باعث بازدارندگی حملات شود، محفوظ می‌داند.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.