شاهرخ بیانی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال به دلیل عفونت خون در بخش مراقبتهای ویژه چند روزی در بیمارستان جم تهران بستری شده بود.
همشهری آنلاین: شاهرخ بیانی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال به دلیل عفونت خون در بخش مراقبتهای ویژه چند روزی در بیمارستان جم تهران بستری شده بود.

بیانی که در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود، پس از انتقال به بخش عمومی، امروز (سهشنبه) از بیمارستان ترخیص شد و به منزل خود بازگشت.
بیانی چندی پیش نیز به دلیل بیماری قند خون در بیمارستان بستری شده بود.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.