شهادت سه شهروند در حمله موشکی به منطقه‌ای مسکونی در شیراز

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:30
در اقدامی ضدبشری و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، جنگنده‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی-آمریکایی بعد از ظهر سه‌شنبه، ۱۹ اسفند منطقه‌ای مسکونی در خیابان قصرالدشت شیراز را مورد اصابت موشک قرار دادند.

به گزارش مشرق، این رژیم که همواره مدعی است به مناطق مسکونی و غیرنظامیان کاری ندارد، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای خود را اثبات کرد و با حمله موشکی منطقه‌ای مسکونی در شیراز، جنایتی تازه را رقم زد.

در جریان این حمله موشکی، چندین خودروی شهروندان در این حادثه به طور کلی آسیب دیدند. همچنین شدت انفجار و ترکش‌های موشک، به خیابان اصلی و بسیاری از منازل شهروندان خسارت وارد کرد.

در این حادثه تلخ، تاکنون سه نفر از شهروندان بی‌گناه و غیرنظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند. همچنین گزارش‌ها از مجروح شدن تعدادی دیگر از ساکنان محل حکایت دارد.

تیم‌های امداد و نجات و نیروهای امنیتی بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و ضمن انتقال مجروحان به مراکز درمانی، مشغول ارزیابی خسارات و پاکسازی منطقه از ترکش‌های باقی‌مانده هستند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.