بازگشایی اتوبان باقری پس از اصابت موشک + عکس

اقتصادنیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:26
اقتصادنیوز: شهردار منطقه۸ از بازگشایی اتوبان باقری پس از اصابت موشک در محدوده ساختمان راهور خبر داد و اعلام کرد با حضور فوری نیروهای امدادی و خدمات شهری، مسیر در کمتر از یک ساعت پاکسازی و بازگشایی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارسف فاطمه تنهایی با اشاره به وقوع این حادثه در محدوده اتوبان باقری و حوالی ساختمان راهور اظهار کرد: بلافاصله پس از اصابت موشک، نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و عوامل خدمات شهری در محل حادثه حضور یافته و عملیات امدادرسانی، ایمن‌سازی و پاکسازی معبر را آغاز کردند.

تنهایی افزود: با تلاش نیروهای حاضر در صحنه، موانع ایجاد شده در مسیر در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد و معبر در کمتر از یک ساعت بازگشایی شد.

photo_2026-03-10_17-08-01

شهردار منطقه ۸ در پایان با بیان اینکه در حال حاضر تردد خودروها در این محدوده امکان‌پذیر است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات شهری همچنان برای ایمن‌سازی کامل محل و انجام بررسی‌های لازم در محدوده حضور دارند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.