یک راکت دشمن در مرکز قصرشیرین سقوط کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:38
کرمانشاه - فرماندار قصرشیرین گفت: در پی تجاوز ناکام هوایی دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی، یک راکت در محدوده مرکزی شهر قصرشیرین سقوط کرد که با اقدام سریع تیم‌های تخصصی به محل امن منتقل شد.

محمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جریان تجاوز هوایی نافرجام دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی، یک راکت در محدوده مرکزی شهر قصرشیرین فرود آمد که می‌توانست تهدیدی جدی برای جان شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: بلافاصله پس از مشاهده این راکت، تیم‌های تخصصی تخریب و خنثی‌سازی که در منطقه مستقر بودند به محل اعزام شدند و عملیات ایمن‌سازی محیط در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های ایمنی، منطقه را تحت کنترل قرار داده و اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی را انجام دادند.

شفیعی ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه، محموله مذکور توسط تیم‌های تخصصی به محل امن منتقل شد تا فرآیند خنثی‌سازی یا انهدام آن در شرایط کاملاً ایمن انجام گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی برای شهروندان در پی نداشته و وضعیت در شهر کاملاً تحت کنترل است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.