رسانه‌ها در پویش اهدای خون همواره همراه بودند

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 13:47
معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران از انتشار بیش از هزار و ۳۰۰ محتوای خبری در رسانه‌ها خبر داد و گفت: سازمان انتقال خون ایران از همراهی ارزشمند اصحاب رسانه قدردانی می‌کند.

همراهی رسانه‌ها در پویش اهدای خون ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بابک یکتاپرست اظهار کرد: تمامی رسانه‌ها اعم از مکتوب، تصویری، شنیداری، مجازی، رسمی و غیررسمی با انتشار اخبار و فراخوان‌های سازمان انتقال خون و انعکاس همراهی گسترده اهداکنندگان در سراسر کشور، گامی ارزشمند در مسیر تأمین فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران و مصدومان برداشتند.

وی افزود: از آغاز جنگ تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان خبر، گزارش، مصاحبه، محتوای صوتی و تصویری، کلیپ، زیرنویس، اینفوگرافی و عکس در قالب‌های مختلف اطلاع‌رسانی در رسانه‌های سراسر کشور منتشر شده است.

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون تصریح کرد: فعالیت شهروندان و چهره‌های تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی نیز در این مدت نقش مهمی در تشویق مردم و هم‌میهنان به اهدای خون داشته است.

وی با قدردانی از رسانه‌هایی که با احساس مسئولیت در کنار بیماران نیازمند به خون قرار گرفته‌اند، از همه رسانه‌ها برای همراهی در این مسیر انسانی تشکر کرد.

یکتاپرست در پایان با ستودن همت بالای هموطنانی که اهدای خون را در برنامه خود قرار داده‌اند، گفت: از مردم و رسانه‌ها می‌خواهیم این حمایت همدلانه را همچنان ادامه دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.