تشکل‌های فرهنگیان خراسان شمالی با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:41
بجنورد- تشکل‌های فرهنگیان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی فرهنگیان، جمعیت اسلامی فرهنگیان و کانون تربیت اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی، انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است: در هنگامه‌ای که ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان همچنان در سوگ عروج ملکوتی قائد حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (رضوان‌الله تعالی علیه) به سر می‌برند، انتخاب مدبرانه حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و امت بزرگ اسلام تبریک عرض نموده و بابت این انتخاب خداوند را شاکریم.

این بیانیه می‌افزاید: این انتخاب به طور قطع باعث شادی دل مردم قهرمان ایران، مسلمانان و تمام مستضعفان جهان خواهد شد و دشمنان پست‌فطرت این مرز پرگهر را بیش از پیش ناامید و عصبانی خواهد نمود و ان‌شاءالله نویدبخش طلوع خورشید عزت و اقتدار در جهان اسلام خواهد شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: فرهنگیان و فرهیختگان این استان ضمن اعلام بیعت از اعماق جان و دل با رهبر و مقتدایمان حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای اعلام می‌دارند که برای خدمت به ملت شریف ایران و دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، مطیع محض و گوش به فرمان رهبری هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.