
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نقی شهابی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو، مجد در جلسه وبیناری با معاونین غذا و دارو گفت:بر اساس برنامهریزی صورت گرفته مبلغ ۱۲.۵ همت از محل مصرف ماده ۴۶ قانون الحاق ۲ موضوع ردیف ۹ جدول ۱۴ قانون بودجه کل کشور ۱۴۰۴ در مرحله اول در تاریخ ۱۸ اسفند سال جاری در وجه ذینفعان پرداخت شد.
وی همچنین بیان داشت: ۱۲.۵ همت دیگر نیز در آینده نزدیک پس از فروش اوراق و تبدیل آن به وجه نقد به همین ترتیب پرتاب خواهد شد ۶۰ درصد از مجموع مبلغ پرداخت شده بابت تصفیه بدهی دارویی دانشگاهها و ۴۰ درصد آن بابت بازپرداخت بدهی تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.
شهابی به معاونین غذا و داروی سراسر کشور اعلام کرد که اعتباراتی که بابت بدهیهای شرکت از طریق خزانه پرداخت میشود تنها برای دارو و تجهیزات پزشکی است.