پرداخت ۲۵ همتی اعتبارات برای بدهی‌های دارو و تجهیزات پزشکی

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:37
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو از پرداخت ۲۵ همت برای پرداخت بدهی‌های دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

پرداخت ۲۵ همتی اعتبارات برای بدهی‌های دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نقی شهابی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو، مجد در جلسه وبیناری با معاونین غذا و دارو گفت:بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مبلغ ۱۲.۵ همت از محل مصرف ماده ۴۶ قانون الحاق ۲ موضوع ردیف ۹ جدول ۱۴ قانون بودجه کل کشور ۱۴۰۴ در مرحله اول در تاریخ ۱۸ اسفند سال جاری در وجه ذینفعان پرداخت شد.

وی همچنین بیان داشت: ۱۲.۵ همت دیگر نیز در آینده نزدیک پس از فروش اوراق و تبدیل آن به وجه نقد به همین ترتیب پرتاب خواهد شد ۶۰ درصد از مجموع مبلغ پرداخت شده بابت تصفیه بدهی دارویی دانشگاه‌ها و ۴۰ درصد آن بابت بازپرداخت بدهی تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شده است.

شهابی به معاونین غذا و داروی سراسر کشور اعلام کرد که اعتباراتی که بابت بدهی‌های شرکت از طریق خزانه پرداخت می‌شود تنها برای دارو و تجهیزات پزشکی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.