بیعت شبکه خادمان و معتکفین خراسان رضوی با رهبر سوم انقلاب

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:25
مشهد- شبکه خادمان و معتکفین خراسان رضوی بیعت خود را از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه خادمان و معتکفین خراسان رضوی بیعت خود را از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کردند که در ادامه متن پیام بدین شرح است:

پروردگار متعال را خاضعانه شاکر هستیم که در لیالی قدر منت گذاشت و مجلس خبرگان براساس وظایف مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی در کمتر از ۱۰ روز با رای قاطع خود امام سید مجتبی حسینی خامنه ای را به مسئولیت خطیر مقام معظم ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی برگزید و ضمن ایجاد امید در قاطبه ملت ایران و آزادی خواهان عالَم،مخالفان این نظام الهی را مأیوس ساخت و تداوم مسیر امام خمینی کبیر و امام خامنه ای شهید را در جهت اعتلای انقلاب اسلامی تضمین نمود.

بدینوسیله شبکه خادمان و معتکفین این راستان بیعت خودمان را از ولی امرمسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اعلام و تا آخرین قطره خونمان پای اطاعت این امام عزیزمان هستیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.