به گزارش خبرنگار مهر، کانون مداحان استان سمنان در بیعت با رهبر امت حضرت امام سید مجتبی حسینی خامنهای بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»
ملت قهرمان و مؤمن ایران، در روزی سرشار از اندوه و امید، پس از شهادت مظلومانهی رهبر فرزانهی انقلاب، حضرت آیتالله العظمی سید علی خامنهای (قدسسرهالشریف)، شاهد بود که وعدهی الهی در مسیر تداوم انقلاب تحقق یافت و پرچم مقدس ولایت، به دست خلف صالح ایشان، عالم عامل و فقیه مجاهد، حضرت آیتالله حاج سید مجتبی خامنهای (دامتبرکاته) سپرده شد.
کانون مداحان و ستایشگران اهلبیت(ع) استان سمنان ، ضمن تسلیت عمیق به مناسبت شهادت آن فقیه وارسته و رهبر الهی، با نهایت افتخار و سربلندی، انتخاب شکوهمند و حکیمانهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله حاج سید مجتبی خامنهای را تبریک عرض نموده و این رخداد را تجلیگاه روشن وعدهی الهی در استمرار نور ولایت میداند.
ما خادمان و ستایشگران فرهنگ اهلبیت(ع) استان ولایتمدار سمنان ، با همهی وجود، ضمن اعلام تبعیت، بیعت و لبیک خود به رهبری حضرت آیتالله حاج سید مجتبی خامنهای، عهد میبندیم که با زبان مدح و مرثیه، با هنر و ایمان، در سنگر فرهنگ عاشورایی و جهاد تبیین باقی بمانیم و اجازه ندهیم تیر مسموم یأس و نفاق، صفوف ملت مؤمن ایران را بشکافد.
لبیک یا خامنهای ، ما تا آخر ایستادهایم.
والسلام علی من اتبع الهدی












