ورود سامانه بارشی به گلستان از بعدازظهر سه شنبه

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:20
گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان از ساعات بعدازظهر امروز سه‌شنبه خبر داد و گفت: با عبور این سامانه، شرایط جوی تا فردا پایدار خواهد بود.

ملیحه معقولی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی و نقشه‌های هواشناسی، بتدریج از بعدازظهر امروز سه‌شنبه یک سامانه بارشی وارد استان گلستان خواهد شد.

وی افزود: با ورود این سامانه، شرایط ناپایدار جوی در استان حاکم شده و این پایداری جو تا فردا چهارشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

معقولی در خصوص وضعیت هوا از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده نیز گفت: در این بازه زمانی به واسطه عبور امواج کم‌دامنه از روی منطقه، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: بررسی روند دمایی نشان می‌دهد که بیشینه دمای هوا از امروز تا پایان هفته با شیب ملایم افزایشی خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.