آقا سید مجتبی دوستت دارم و از این پس...| نامه یکی از مدیران تئاتر

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:52
حمید نیلی دل‌نوشته‌ای را برای رهبر جدید انقلاب اسلامی ایران نوشت؛ برای کسی که رنگین ‌کمان شهادت رنگ زندگی‌اش را دگرگون کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حمید نیلی از مدیران با سابقه عرصه تئاتر و فرهنگ دل‌نوشته‌ای را برای آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران نوشت.

نیلی در دل‌نوشته خود چنین آورده است:

«می‌نویسم برای حاج آقا مجتبی خامنه‌ای. سلام.

در فضای غم‌بار نبودن آقا، حضورت چون شعاع نوری به سمت روشنایی است.

برای تویی می‌نویسم که داغداری چون من، چون ما ولی حضورت جوانه‌ای است برای گلستانی که یک هفته در انتظار آمدن باغبانش، به انتظار دیدن لبخندش و به انتظار شنیدن آهنگ دلنشین و آرامش‌بخشش ثانیه‌شماری می‌کند.

برای کسی می‌نویسم که رنگین کمان شهادت، رنگ زندگی‌اش را دگرگون کرده و جای خالی پدر و مادر و همسر و خواهر و خانواده‌اش را رنگ سرخ خون پر کرده اما چون کوهِ استوار امور جامعه اسلامی را به دست گرفته‌است.

رهبر عزیزم، آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای.

داغداریم اما امیدوار که رهبری راهبری را به دست گرفته که جای در جای پای پدر فرزانه‌اش می‌گذارد. کسی که نفسش، کلامش، رفتارش و منشش اشبه‌الناس به آقایمان است.

پس اکنون امیدوارانه به تدبیر و درایت امامانه‌ات دل می‌بندیم و در پی عهد خود با رهبر شهیدمان با تو نیز بیعت می‌کنیم که تا آخرین نفس مریدت باشیم.

آقا سید مجتبای عزیز دوست دارم از این پس شما را آقا صدا کنم همانطور که آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را آقا صدا می‌کردیم.

آقا جان در یک کلام برایتان می‌نویسم: خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.»آقا جان در یک کلام برایتان می‌نویسم: خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.