پاسخ عراقچی به اعتراف سنتکام درباره استفاده از قلمرو همسایگان علیه ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 01:27
وزیر امور خارجه در پاسخ به اعتراف سنتکام مبنی بر استفاده از قلمرو همسایگان برای هدف قرار دادن ایران، تاکید کرد: اگر موشک های قدرتمند ما این سیستم‌ها را در هر کجا که هستند به تلافی نابود کنند، هیچ کس نباید شکایتی داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین،سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در ایکس در واکنش به اعترافات سنتکام نوشت: از فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (CENTCOM) متشکرم که اعتراف کرد از قلمرو همسایگان ما برای استقرار سیستم های HIMARS و شلیک موشک‌های برد کوتاه علیه مردم ما استفاده می‌کنند، که ظاهراً حمله به کارخانه آب شیرین کن (قشم) هم با استفاده از آنها بوده است.

اگر موشک های قدرتمند ما این سیستم‌ها را در هر کجا که هستند به تلافی نابود کنند، هیچ کس نباید شکایتی داشته باشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.